Pages

28.4.13

Sekilas.

Bismillah.

Rasa kaget pula sudah lama tidak bertinta. Maaf blog, tidak melangsaikan hak. dan target saya di hadapan komputer 10 minit. Betapa sudah melangkau target. uu~

seorang ukhti mencoret,


Kadangkala bila kita sibuk dengan mainan perasaan, maka ‘disakat’ sedikit, jiwa sudah gelabah. ‘Diuji’ sedikit, kita telah rebah. Sedangkan ummah memerlukan kita untuk kuat dan gagah. Agar kita mampu menggerakkan ummah ini ke hadapan, bukan ke belakang.


eyh. saya tidak tahu  hentikan pergerakan tajuk blog yang ada di tab itu TT - ok. Ini contoh sibuk dengan perkara kecil sedangkan boleh diselesaikan. Hu2. Think big. Ummah.

Sebenarnya banyaaaaaak sangat sangat perkara yang mahu dicoret. Cuma tiada kesempatan dan moga kesempatan yang saya luangkan pada medium lain, bukan pada blog ini diredhai Allah. kata asSyahid Imam Hasan al-Banna, al-wajibaat aktahru minal au'qat. Yep, blog ini juga kewajipan dalam membesarkan dan menyebarkan ruhiy yang saya rasa.

Kini banyak belajar untuk mendekati. Sibuk untuk menjiwai penulisan yang ruhiy. dan banyak.. tidak dapat melaksanakan masa-masa mereka yang berhak. sobs.

Berfikir dan bertindak cepaat, durrah.

No comments:

Post a Comment

Dengan nama Allah, ar Rahman ar Raheem ;)