Pages

9.12.11

Berlari (;

Bismillah ar Rahman ar Raheem.
9.30 pagi .



'Biarkan saja, takdir semua nyata, Bersyukurlah masih lagi bernyawa.'-ku berlari

Sekian lama tidak menulis. Cuti saya banyak membaca. Membaca novel islamik :) Kadang-kadang waktu renggang tu, terfikir juga, tahun depan bagaimana saya ? Moga thabat di atas jalan ini.

Para naqibat banyak buat program tuk adik-adik junior waktu cuti. Haa. Rasa bersalah pula saya banyak tak terlibat sama kerana ada perkara-perkara yang perlu saya lakukan di tempat lain. Moga kerja-kerja mereka diredai Tuhan.

Saya akan melangkah ke tahun hadapan!

Siapa tahu, mungkin hidup kita pada tahun ini kita banyak bazirkan dengan sia-sia. Kalau tidak pun, antara kerja-kerja yang kita lakukan, kerja yang mana sahaja yang diterima oleh Tuhan.

Subhanallahhi-wabihamdih (;

Saya akan berlari sampai hujung dunia, cuba tuk jadi yang terbaik, Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

Dengan nama Allah, ar Rahman ar Raheem ;)