Pages

20.12.11

Angin (;

Allahurabbiy .



Emm, pertama-tama sekali, saya tidak tahu kenapa saya pilih gambar atas tu.. Huaa. 'wind turbine' nama mendalah tu. Angin itu, sungguh ni'mat. Kalau orang tanya, apa saja yang Tuhan beri pada kita . Angin (;

Angin/udara yang beri ruang untuk kita bernafas. atau lebih baik lagi, hidup :) Hamdalah.

Subhanallahi-wabihamdih.

Terengganu.

Seperti biasa. Pantai tempat yang paling ni'mat saya kunjung. Jalan-jalan tepi pantai, kejar air. Sekali seluar sendiri basah habis. Angin kuat meniup. Haa. Musim tengkujuh, mana tak kuat (;

Subhanallahi-wabihamdih.

bintuHasan, saya pun merasai jalan-jalan tepi pantai seperti yang tertulis di blog kamu ! Tapi tak lah sampai menangis sebab baca novel islamik :P

Subanallahi-wabihamdih.

Masih di Terengganu. Kalau orang lain sudah 19 tahun di bumi. Saya 15 tahun (; ya Tuhan, berilah peluang untukku dan semua untuk memanfaatkan hidup ..

Amen .

2 comments:

  1. Salamullah.

    Ha3 apakah?. terkejut + gelak-gelak saya baca post ini. hehe.

    Syukran sahabat.

    ReplyDelete
  2. 'alaykumsalam.

    hik2. Rinduu :D teringat enti sekali letak nama habis.
    rindu tu pun terubat :]

    afwan sahabat .

    ReplyDelete

Dengan nama Allah, ar Rahman ar Raheem ;)